.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب افروزی به سمت رئیس دانشگاه مازندران

 پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری حکم ریاست دانشگاه مازندران ، برای دکتر قاسم علیزاده افروزی صادر شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران ، در این حکم آمده است : به استناد مصوبه جلسه 613 مورخ 8/8/86 شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب جنابعالی(دکتر قاسم علیزاده افروزی) در امر آموزش عالی و به منظور تحقق هر چه بیشتر اهدف علمی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدت چهار سال به عنوان ریاست دانشگاه مازندران منصوب می شوید .
وزیر علوم همچنین از رئیس دانشگاه مازندران خواستار ، برنامه ریزی در راستای لزوم استفاده از ابتکار و خلاقیت ، آفرینش طرح های نو ، اندیشه های نوین ، ایجاد فضای رشد فناوری های جدید و توسعه بین رشته ای در تقویت فضای علمی و فناوری این دانشگاه شد .
وی همچنین اعمال سیاست های مؤثر برای صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری ، پرهیز از تجمل گرایی ، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی ، فرهنگی و اجتماعی را ضروری بر شمرد .
گفتنی است دکتر علیزاده افروزی عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشکده علوم پایه است که از تاریخ 24/6/86 به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران انتخاب و هم اکنون به عنوان رئیس دانشگاه منصوب شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.